Πα. Μαρ 29th, 2024

Τα τηλέφωνα για άμεση ανάγκη: 1135 – 1110 – 2142142000 – 22980 – 43394

ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων, στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού COVID-19, θα λειτουργεί, από τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020, τηλεφωνική γραμμή παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ευπαθείς ομάδες, άποροι, κοινωνικά και οικονομικά αδύναμοι Πολίτες.

Ειδικότερα, σε αυτήν την τηλεφωνική γραμμή, έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται άτομα που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από το σπίτι τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν με άλλο τρόπο. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν  οι ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), άποροι, καθώς και χρόνια πάσχοντες από νοσήματα που απειλούνται περισσότερο από τον κορωνοϊό (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι, κλ.π), χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον.

Στόχος είναι η εξασφάλιση της πρόσβασής τους σε βασικά αγαθά, που αφορούν στη διατροφή και στην ιατροφαρμακευτική τους περίθαλψη, καθώς  και ο συντονισμός εμπλεκομένων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, για τη διεκπεραίωση έκδοσης επειγόντων εγγράφων.

Η καταγραφή και η αξιολόγηση των αιτημάτων και των αναγκών των Πολιτών, θα γίνεται καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 16:00, στο τηλέφωνο 22980 – 43394, καθώς επίσης και στο e-mail: dimostrmeth.domikpa@0169.syzefxis.gov.gr 

Επίσης, ξεπέρασαν τις 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 1110 της Περιφέρειας Αττικής για την καταγγελία φαινομένων αισχροκέρδειας και την ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοϊό
Γ. Πατούλης: «Ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις. Κανένας πολίτης δεν θα είναι μόνος του»
 
Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έλαβε η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να ενεργοποιήσουν τον τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110, στο οποίο οι πολίτες από χθες έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον  κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Ειδικότερα την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε πάνω από 1.500 κλήσεις. Το  60% των κλήσεων έγιναν για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό, το 8% των πολιτών αναζήτησε οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 31% των κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης, ενώ το 1% των πολιτών κάλεσε για να καταγγείλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.
Το 61% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 39% που έγινε από άνδρες.
Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Να σημειωθεί ότι με βάση το σχεδιασμό του νέου τετραψήφιου αριθμού 1110 οι πολίτες θα μπορούν να το αξιοποιούν και ως Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον κορωνοϊό, όπως έπρατταν μέχρι σήμερα μέσω του  2142142000.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις. Κανένας πολίτης δεν θα είναι μόνος του. Μέσα από τις καταγγελίες στο τηλεφωνικό κέντρο 1110, θα ενταθούν στοχευμένα οι έλεγχοι στην αγορά, ενώ παράλληλα θα γίνει χαρτογράφηση και των αναγκών των ευπαθών ομάδων που έχουν άμεση ανάγκη φροντίδας και υποστήριξης. Όλοι μαζί ενωμένοι σαν μία γροθιά θα δώσουμε αυτή την εθνική μάχη και θα την κερδίσουμε».