Πα. Απρ 19th, 2024

ελεύθερα να κολυμπάω
και ψάρια να χορτάσω.

FISHING TRIPS POROS

Τολμήστε να κάνετε κάτι διαφορετικό. Σπάστε την μονοτονία και δοκιμάστε μια εμπειρία με τον αλιευτικό τουρισμό. Μπήτε σε … μια βάρκα, όχι, στη ζούλα, που λέει και τα παλιό ρεμπέτικο, και ανακαλύψτε ερημικές παραλίες της Τροιζηνίας και των Μεθάνων, αλλά και του Πόρου.
Αρχίστε να ψαρεύετε, πηγαίνετε να κολυμπήσετε ελεύθερα στα νερά του Σαρωνικού, να χορτάσετε ψάρια και ψαρομεζέδες.
Μια διαφορετική δραστηριότητα για τους επισκέπτες και τους κατοίκους της περιοχής μας είναι ο αλιευτικός τουρισμός με το σκάφος του Τάσου Λαδά. Λεπτομέρειες θα βρείτε στην ιστοσελίδα http://www.fishingtripsporos.gr.
Το αλιευτικό σκάφος που γίνονται οι ημερήσιες περιηγήσεις ονομάζεται «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΠΟΠΗ». Το έτος κατασκευής του είναι το 2004, είναι ξύλινο , έχει μήκος 9 μέτρα και πλάτος 3,20 μέτρα.
Περιληπτικά θα σας διηγηθώ ότι η βόλτα μας ξεκίνησε γύρω στις 9 π.μ. από τον προβλήτα στον Γαλατά που ελλιμενίζονται τα αλιευτικά σκάφη. Η ημέρα ηλιόλουστη, η θερμοκρασία σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο η διάθεση μας ήταν καλή, ο καπετάν Τάσος ευγενής και με χαμόγελο μας εξήγησε την πορεία που θα ακολουθήσουμε.
Με σταθερή ταχύτητα 5 κόμβων κατευθυνθήκαμε προς τον Πόρο και αρχικά αντικρύσαμε το θρυλικό Ρολόι. Ξεκινήσαμε τον περίπλου του Πόρου.
Είδαμε την κλειστή αγορά του Πόρου. Το αρχοντικό του Κοκκάλα. Την οικία του Κορυζή που σήμερα στεγάζεται το Μουσείο Πόρου. Στη συνέχεια πλέοντας είδαμε τα ιστιοπλοϊκά σκάφη που ήταν πρυμνοδετημένα και τα γραφικά σπίτια του νησιού.
Είδαμε την Πούντα, το Σφαγείο, τη νησίδα του Καρρά, το νησάκι Μπούρτζι. Σε όλη την θαλάσσια διαδρομή είδαμε κορμοράνους, την τοποθεσία «Επτά Μουνιά» και πήγαμε στο Μόδι.
Στο απάνεμο φυσικό λιμανάκι της Βαγιωνιάς κάναμε μπάνιο και μετά κατευθυνθήκαμε προς το Μπίστι και βέβαια στο περίφημο αρχιτεκτονικό αριστούργημα το πετρόκτιστο φάρο της «Ντάνας».
Στη συνέχεια είδαμε το φάρο «Νέδα» και φθάσαμε στο Γερολιμένα, προσεκτικά περάσαμε τη ξέρα Πέτρα και μπήκαμε στο κόλπο του Ρωσικού Ναυσταύθμου, πήγαμε στο νησάκι Δασκαλειό.
Η Ακτή της Αγάπης, στο Νεώριο και στο Μικρό Νεώριο.
Κάναμε μια μικρή θαλάσσια εξόρμηση στις απομονωμένες παραλίες της Τροιζηνίας. Στις Ελιές, στο Μακρύ Κάβο, στο Καψάλι και στο Σαραντακούμπη.
Η εμπειρία με το καλάμι μοναδική. Περιμένες να τσιμπήσει το ψάρι, αλλά μπορείς να βάλεις τη μάσκα και να βουτήξεις στα καταγάλανα νερά.
Επιλέξαμε να αγκυροβολήσουμε στο Καψάλι Τροιζηνίας όπου βγήκαμε κολυμπώντας στην μικρή ερημική παραλία. Εκεί, ο καπετάν Τάσος, έκανε τη χωριάτικη σαλάτα, τηγάνισε γαρίδες, γαύρο και μπακαλιάρο, μας έβγαλε εμφιαλωμένο κρασί από το «Οινοποιείο Ανδρέου» και άρχισε η γαστρονομική θαλασσινή κραιπάλη.
Στο δρόμο της επιστροφής σχεδιάζαμε με τον καπετάν Τάσο το επόμενο ταξίδι μας. Σίγουρα είπαμε θα πάμε προς τα Τσελεβίνια και την Ύδρα και οπωσδήποτε προς τα ηφαιστεικά Μέθανα.